Paleo voor beginners

Rank 9921 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Iedereen kent het: na het eten heb je last van een opgeblazen gevoel. Of je hebt moeite om in slaap te vallen. Of misschien vaker last van hoofdpijn dan je lief is. Gedaan met al deze kwaaltjes. Elke Gunst wil ons met dit boek opnieuw doen bruisen van energie. Paleo focust op voeding die goed is voor je lichaam. Ze legt ons de basisprincipes uit van een evenwichtige maaltijd, maar gaat al snel over tot de praktische kant van de zaak: hoe begin je eraan? Hoe pas je dit in je drukke leven? Het boek biedt ons een handig stappenplan voor elke dag en tips voor elke situatie. Inclusief 69 gluten- en lactosevrije recepten. Elke Gunst is gezondheidscoach en oprichter van Paleo.be. Elke ontdekt Paleo toen ze last kreeg van ontstoken darmen, maanden aan een stuk. Tijdens haar eerste week voelde ze zich opmerkelijk beter. Na 30 dagen was ze twee kledingmaten kwijt en had ze duizend keer meer energie. Voldoende motivatie om verder te gaan dus. Drie jaar later is ze nog steeds zo enthousiast, dat ze intussen haar carrière omgooide en zich herschoolde tot gezondheidscoach voor échte bourgondiërs. Haar levensmissie? Mensen opnieuw leren genieten van gezonde voeding, zodat ze meer energie en levenslust hebben om er volop tegenaan te gaan.
Culinair