Panda

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Het avontuur staat centraal in de verhalen en Panda trekt als onervaren leerjongen de wijde wereld in om te ontdekken wat er te koop is. Toen Panda met goed gevolg de school doorlopen had, sprak zijn vader tot hem: ""Welnu, mijn jongen, je ouders hebben alles gedaan wat zij doen konden, nu moet je verder op eigen benen staan. Hier heb je een rijksdaalder om mee te beginnen; ga nu de weide wereld in, zoek een nette betrekking, wees vriendelijk, vlijtig en eerlijk en zie dat je een goed vak leert; dan kun je het ver brengen."" Panda reist, op zoek naar een baantje, de hele wereld rond. Elke baantjesjacht levert een merkwaardig soort leermeester op, die voor de nodige avonturen zorgt. Integrale editie van De avonturen van Panda uitgevoerd in een mooie kunstlederen band. In deze editie de volgende verhalen: - De meester-dief - De meester-detective - De meester-vlieger .
Fantasy & SF
Panda (Band 1)