Parttime Peter

De vier vriendinnen Lily, Terry, Jules en Mara zijn moderne, onafhankelijke vrouwen die dat vooral zo willen houden. Alle vier hebben ze slechts voor één specifiek doel een man nodig.

Lily is op zoek naar ongecompliceerde seks.
Terry zoekt een rolmodel voor haar zoon.
Jules wil graag een kind.
Mara wil af en toe gezelschap.

Die ene man die al hun wensen vervult, vinden ze in Peter, een zeer aantrekkelijke zakenman. Voor Peter vormen de vier vrouwen samen de ideale vrouw. In eerste instantie is iedereen tevreden. Maar al snel blijkt dat een man delen toch gecompliceerder is dan de vrouwen dachten!

Frances Pye is schrijfster en journaliste. Ze woont in Londen met haar fulltimeman. Parttime Peter is haar debuutroman.

‘Absoluut behorend tot mijn favoriete chicklit-titels. Voor opportunistische singles: wel de lusten, niet de lasten.’
Lezersreactie op WATLEESJIJ.NU

'Een prachtig feelgood boek over moderne vrouwen en relaties in een realistische context - niet alles is perfect! Een echte aanrader!'
CHICKLIT.NL

Is Parttime Peter het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Parttime Peter