Private L.A.

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Jack Morgan, de baas van het gerenommeerde onderzoeksbureau Private krijgt in deze thriller te maken met een aantal zaken tegelijk. Een groep onbekenden chanteert de stad Los Angeles met een serie dodelijke aanslagen, en de autoriteiten roepen Private te hulp. Tegelijkertijd is een heel bekend echtpaar uit de filmwereld met hun drie geadopteerde kinderen plotseling verdwenen en die moeten opgespoord worden. En de tweelingbroer van Alex, met contacten in de misdaadwereld, dreigt hem op te laten draaien voor een moord. Al met al gebeurt er dus een hoop in dit boek, het wordt ook smakelijk opgediend en de verschillende verhaallijnen lopen niet al te zeer door elkaar. Maar het is ook wat teveel van het goede, het zijn eigenlijk twee of drie thrillers in een, en dat gaat een beetje ten koste van de spanning. James Patterson is een Amerikaanse veelschrijver, die vaak samen met anderen, een zeer groot aantal succesvolle series (b.v. rond Alex Cross en rond Michael Bennett) en stand-alone boeken heeft gepubliceerd. Dit boek is de zevende thriller in de Private-reeks. Normale druk, ruime interlinie en ruime marges..
Private Novels (7)

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker