Proficiat met je burn-out!

Proficiat met je burn-out!

Na een avondje ondergedompeld te worden in de mediageile Fifty Shades of Greyfilm ontmoet Sofie haar eigen Mr. Grey. De vlucht naar een onbekende wereld past perfect bij een eerste ontsnappingspoging aan haar burn-out. De depersonalisatie naar Stella maakt haar onderdanigheid spannender en geleidelijk aan vloeit ze weg van de échte Sofie. Totdat fantasie en realiteit terug op één lijn komen wanneer ze een bekende betrapt op een BDSM-feestje. Of werd ze zelf betrapt? Deze ontmaskering zuigt haar energie weg en de burn-out zet zich door. Na een zelfmoordpoging belandt ze in de psychiatrie en weet ze niet meer wie ze is. Stella? Of Sofie? ‘Proficiat met je burn-out!’ neemt je mee in het persoonlijk verhaal van Sofie Schippers die met een humoristische kijk het taboe rond burn-out tracht te doorbreken.
Haar carrière als jurist werd vroegtijdig beëindigd door een burn-out. Na een zoektocht met veel persoonlijke reflectie kwam Sofie Schippers (1980) dichter bij haar missie: het taboe rond burn-out doorbreken. Ze schrijft herkenbare situaties op een humoristische manier van zich af via haar blog ‘Sofie met een f ’.
In ‘Proficiat met je burn-out’ wordt de achtergrond geschetst hoe ze in een burn-out is beland en hoe ze dit in haar mid thirties als een tweede kans ervaart.
Mens & Maatschappij
Willems Uitgevers