Rock Your Crystals

Rock Your Crystals

Gelezen 3 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 6 Favoriet 1 Recensies 2
Non-fictie Spots 1 Top25's 1   Topics 0
In ‘Rock your crystals’ laat Hanneke Peeters van Rock Your World zien dat kristallen meer zijn dan juwelen; je ervaart er meer rust en tevredenheid door. Kristallen kunnen helpen om je energie in balans te brengen en/of je levensstijl aan te passen.

Hanneke Peeters geeft selfcare-tips aan de hand van 50 kristallen. Zo vertelt ze dat pyriet je helpt je daadkracht te vergroten, dat je met celestien je innerlijke kalmte kunt hervinden en dat lapis lazuli voor meer inzicht zorgt.

Dat kristallen hip zijn, is te zien op de catwalk en in fashion stores als Urban Outfitters. Rens Kroes, Danielle van Grondelle, Adèle en Victoria Beckham zijn enthousiaste gebruikers van de kristallen.

‘Stenen bieden houvast.’ – Hanneke Peeters

Hanneke Peeters (37) is oprichter van het merk Rock Your World. Zij voelde de noodzaak om haar hectische leven tot rust te brengen. Dit lukte met behulp van kristallen. Nu helpt zij ook andere vrouwen hun levensgeluk te vergroten.
Religie & Spiritualiteit
Kosmos Uitgevers
24 april 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,50 Bestel het e-book € 12,99

Lezersrecensies (2)

Rocks and stones

door: Nicole Vrielink 1 like
Rock your crystals laat je, zo laat de cover weten, kennis maken met “selfcare met 50 kristallen”. In dit boek, ogend als een soort gids, lezen we, nadat we een stukje geleerd hebben over hogere kristalkunde, over hoe wij op verschillende gebieden selfcare toe kunnen passen. In elk hoofdstuk...

Steengoed

door: Els Van Haute 1 like
Rock your chrystals, selfcare met 50 kristallen door Hanneke Peeters Volgens Hanneke zijn kristallen selfcare tools en als ik haar boek lees begrijp ik dat. Waar andere boeken over stenen, kristallen meer richten op theorie is dit boek erg praktijkgericht. Met tips en oefeningen om beter te...