SCHEDELJAGERS

Schedeljagers

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Inspecteur Jan Starck ontdekt in de bossen aan de Vecht een oud moslimgraf en wordt niet alleen geconfronteerd met het koloniale verleden van Nederland, maar ook met vermeende grafschennis.
De vondst van een schedel in een leeggelopen kooiplas en de daaropvolgende moord in een nabijgelegen eendenkooi stelt Starck en zijn team voor een enigma. De buurtschap Zwartewatersklooster staat in het middelpunt, maar koestert een geheim uit het verre verleden.
Onverwacht promoveert Starck tot hoofdinspecteur en hij draagt zijn taken over aan een opvolger van zijn keuze. De moordzaak loopt aanvankelijk vast door klunzigheid en uitval, en discreet neemt hij de touwtjes weer in handen. Het team werkt weer op volle kracht. Met 3D-technologie hopen ze een verdachte in de val te lokken in een oude watertoren.De zaak ontknoopt zich bij hoogstaande zon op de plaats waar vroeger wilde eenden werden gevangen: in de eendenkooi!

EEN STERK STAALTJE STARCK!
“Wederom weet Edwin Zonneveld het heden en verleden op een verrassende wijze in elkaar over te laten lopen.” Sandra Poortman (booklogger)

Uitgeverij aquaZZ
03 maart 2020