Schulp

Schulp

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Als het Mark na diverse pogingen uiteindelijk toch niet lukt om een nieuwe liefde te vinden, neemt hij de beslissing om zich bij deze situatie neer te leggen. Dat is ook het moment waarop hij zich voor de tweede keer in korte tijd bewust wordt van het feit dat 'loslaten' niet tot zijn sterkste eigenschappen behoort.
Een ervaring tijdens een bijzondere ontmoeting brengt hem tot het besef dat er geen toeval bestaat en dat het leven zich volgens een vast patroon voltrekt. En dan gebeurt plotsklaps het onverwachte en wordt hij weer verliefd en vallen puzzelstukjes langzaam in elkaar. Maar, zoals zo vaak in het leven, gaan vreugde en verdriet ook nu weer hand in hand. Gebeurtenissen die Mark regelmatig in gedachten zullen terugvoeren naar die ene mystieke ontmoeting, inmiddels al weer geruime tijd geleden, die een enorme invloed op zijn manier van denken blijkt te hebben gehad. Waardoor hij er van overtuigd raakte dat er geen zekerheid in het leven bestaat. Behalve dan de zekerheid dat alles tijdelijk is en het dus belangrijk is om van de mooie momenten te genieten.
Mijnbestseller.nl
02 juli 2019