Sinner

L.J. Austen
Sinner

Zondaar. Klootzak. Moordenaar. Ik ken alle namen die ze me geven. En het kan me niets schelen hoe ik word genoemd. Mijn motorclub is mijn familie. En voor mijn familie ga ik door het vuur. Letterlijk en figuurlijk. Ik heb niemand anders nodig en leef mijn leven in zonde.
Tot het moment waarop alles me dreigt te worden afgenomen. Tot het moment waarop wraak het enige is waarvoor ik nog leef.
Tot het moment waarop ik haar ontmoet. Het licht tegenover mijn duister. Het puur tegenover mijn zonde. Nee, ik ben niet meer te redden. En ja, ik zal alles doen om haar mee mijn duisternis in te trekken.

Maria

Ik leef mijn hele leven al keurig zoals het hoort. Kleur nooit buiten de lijntjes. Mijn familie heeft me gemaakt tot wat ik nu ben. Puur. Onbesmet. Ongenaakbaar. Maar dat is niet wie ik echt ben. En Caiden 'Sinner' McCloud is de enige die me ziet zoals ik echt ben.
Een zondaar.
En met hem wil ik elke zonde plegen. Afgunst. Wraak. Lust.
Hij wil me dood hebben, maar weet niet dat hij de enige is die me eindelijk tot leven heeft gewekt.

Is Sinner het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Sinner