Speciaal Rechercheur Chau

Speciaal Rechercheur Chau

Thrillers & Spanning   Topics 0

Hou je van tv series als Baantjer, Midsomer Murders of Murder she wrote? Dan is deze nieuwe serie iets voor jou! Het eerste van een serie boeken over Speciaal Rechercheur Chau, de 15-jarige dochter van een Vietnamese vrouw en haar Nederlandse echtgenoot. Het gezin verhuisde van Vietnam naar Engeland en woont in het kleine plattelandsdorp Highfields. Chau is een heel mooi en intelligent meisje met speciale hobby's. Het brengt haar, de lokale politie te helpen als er een moord plaatsvindt in het dorp. De complexe moordzaak van de lokale muzieklerares brengt verschillende verdachten door het hele verhaal heen. Chau's hulp en slimme observaties, evenals haar speciale talenten worden essentieel om de echte moordenaar te vinden. De leidende Rechercheur in de zaak, Rechercheur Sam Archer, wordt Chau's grootste bewonderaar en het oplossen van deze zaak zal resulteren in een langdurige samenwerking om misdaden op te lossen. Speciale personages in het boek, zoals Chau's hond en Rechercheur Sam Archer, brengen plezier en bewondering. Speciaal Rechercheur Chau; Je houd meer van haar, met iedere pagina die je leest!

Detective
Brave New Books