Spreek als TED

In 'Spreek als TED' bespreekt communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo het wereldwijde fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt en is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar: TED. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder? Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain. Hij sprak talloze toponderzoekers op het gebied van psychologie, communicatie en neurowetenschap. Uit al die gesprekken kwamen verrassende inzichten naar voren en Gallo ontdekte negen ingrediënten die alle succesvolle TED-presentaties gemeen hebben. Hij ontwikkelde een stapsgewijze methode die iedereen kan volgen om zelf een overtuigende presentatie te geven die het publiek zal bijblijven. En dat is in de 21ste eeuw een onmisbare vaardigheid die je in staat zal stellen je doelen te verwezenlijken.
Business Contact

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Grart