Take a break

Heb jij een brandend verlangen om voor langere tijd naar het buitenland te gaan? Om daar te studeren, een cursus te doen, stage te lopen, te werken of rond te reizen? Wil je er heel graag tussenuit maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Ontdek met dit boek jouw ultieme buitenland-break!

Take a break zet de beste bestemmingen voor een wereldreis, sabbatical of tussenjaar op een rij, helpt je om jouw ideale invulling te kiezen én geeft je de handvatten om binnen een jaar weg te kunnen. Inclusief een concreet spaarplan waar je echt wat aan hebt en interviews met inspirerende reizigers die je voor zijn gegaan, zoals Liesbeth Rasker en Tom Grond.

‘OP REIS BELEEFDE IK DE MEEST PURE VORM VAN GELUK DIE IK OOIT HEB ERVAREN’ – @LIESBETHRASKER

‘STAGE LOPEN IN HET BUITENLAND WAS EEN VAN DE BESTE BESLISSINGEN VAN MIJN LEVEN’ – @TRAVELTOMTOM

SARA VAN GELOVEN (1989) is freelance reisjournalist en zegde begin 2019 haar baan als hoofdredacteur van Lonely Panet magazine op om dit boek te schrijven en weer langere reizen te kunnen maken. Want na een stage in New York, een studieperiode in Liverpool en vele droomtrips weet ze: een buitenland-break is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven.
Kosmos, Uitgevers BV
12 november 2019