Terug naar Odeceixe

Terug naar Odeceixe

Feelgood   Topics 0
Vier vriendinnen gaan voor vakantiewerk naar een surf- en paardrijkamp in Odeceixe, Portugal. De heerlijke zomer aan zee verandert echter in een nachtmerrie als een van hen dood in het zwembad wordt gevonden. Monique en Jessica gaan terug naar Nederland, waar ze proberen Odeceixe zo snel mogelijk te vergeten. Julie blijft achter in de hoop een bestaan te kunnen opbouwen in Portugal.
Vijfentwintig jaar later blijken de gebeurtenissen van die ene zomer nog steeds een rol te spelen. Monique kampt met een burn-out en met hulp van haar therapeut ontdekt ze dat ze veel heeft verdrongen. Jessica twijfelt aan haar huwelijk nu de kinderen het huis uit zijn. Om zichzelf te bewijzen dat ze meer is dan een saaie huismus accepteert ze een tijdelijke baan in Portugal. Julie staat voor de keuze samenwonen of zoals gewoonlijk alleen verder. Waarom wil ze zich toch niet binden? Uiteindelijk blijkt dat ze alle drie hun eigen redenen hebben terug te keren naar Odeceixe om daar voor eens en altijd af te rekenen met het verleden. Maar is dat wel zo simpel?
Romantiek
Brave New Books