The Art of People

The Art of People – 11 eenvoudige vaardigheden waarmee je alles bereikt wat je wilt

Hoe krijg je meer gedaan van mensen: bestsellerauteur Dave Kerpen geeft het antwoord in The Art of People. In onze competitieve samenleving lijken harde meedogenloze types het voor het zeggen te hebben. Niets is minder waar! Mensen die sympathiek worden gevonden en respect en vertrouwen genieten, bereiken meer. Ze bouwen hechte relaties op en hebben oprecht interesse in hun collega’s, cliënten en partners. Wie of wat we ook zijn, succes hangt vooral af van wat anderen bereid zijn voor ons te doen. In dit boek geeft Dave Kerpen 53 eenvoudige tips om de 11 belangrijkste sociale vaardigheden te ontwikkelen.

Is The Art of People het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op The Art of People