The Power to Believe in you

The Power to Believe in you

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Wil jij je eigen innerlijke kracht (her)ontdekken? Wil jij je eigen mooiste leven creëren?
Dan is het nu tijd om je te laten inspireren door Petrie van Dorp en vele Bekende Nederlanders.

Het leven is een aaneenschakeling van ups & downs. Iedereen maakt dit mee. Of je een bekende Nederlander bent of niet, iedereen is vanuit de essentie een mens. Hoe ga jij om met de dingen die op je pad komen? Blijf jij verdrietig of boos omdat het leven anders loopt dan dat jij had gedacht? Blijf jij klagen en anderen de schuld geven van jouw tegenslagen? Blijf jij jezelf vergelijken met anderen die in jouw ogen een beter of mooier leven hebben?

In dit boek ontdek jij jouw innerlijke kracht door de verhalen van veel bekende Nederlanders die hun hart hebben geopend voor jou. Zij zijn de mensen die hun unieke persoonlijke kracht hebben ontdekt en hun eigen wereld hebben gecreëerd. Laat je inspireren en ontdek de mens achter het gezicht!

Petrie van Dorp (1970) is schrijfster, columniste en public speaker. Daarnaast is ze energetisch therapeut, Feng Shui Expert, moeder van drie kinderen en weet ze als geen ander een heldere brug te slaan tussen het Aardse en het spirituele bestaan. Petrie neemt je mee in haar verhaal en dat van anderen om je eigen authentieke innerlijke kracht te (her)vinden. Met een lach en een traan.
Gezondheid & Psychologie
ABC Distributie