Van nature klikt het!

Rank 3744 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 1
Junior   Topics 0
Dit boek is geschreven voor kinderen tussen de 6 en 14 jaar die graag (beter) willen leren fotograferen. Als thema hebben we gekozen voor de natuur. Natuur is schitterend, indrukwekkend, rustgevend en overal. Je hoeft dus niet heel veel moeite te doen om mooie foto onderwerpen te vinden, want in je tuin, of in het park kun je al beginnen.

In dit leerboek voor de junior fotograaf leren we je op een hele begrijpelijke manier de basis beginselen van de fotografie. Aan de hand van hele mooie foto's inspireren we jou en laten we je zien wat er allemaal mogelijk is. Techniek is belangrijk, maar plezier staat voorop!

Een deel van de opbrengst van dit boek komt ten goede aan Stichting KidsKlix, om zoveel mogelijk kinderen kennis te kunnen laten maken met de natuur.
Junior
Uitgeverij Knnv

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi
Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Een toegankelijk en inspirerend leerboek

door: Mieke Schepens 1 like
Het is duidelijk dat de auteur vooral het plezier dat je kunt hebben bij het fotograferen van dieren en planten in de natuur met een echte fotocamera wil benadrukken. Bovendien is het heel leerzaam! Er staan goede fototips in, zoals: "Oefen eerst op tamme (huis)dieren voordat je het veld intrekt...