Vegetarisch voor een prikkie

Vegetarisch voor een prikkie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Waarom bestaat het schrikbeeld dat gezond eten een luxe is en dus duur zou moeten zijn? Alle luxueus voorverpakte maaltijdsalades in plastic dozen ten spijt laat Hanna Olvenmark in 'Vegetarisch voor een prikkie' zien dat gezond, bewust en vegetarisch koken ook kan voor minder dan 1 euro per persoon per portie. Met een goede basis in de voorraadkast, handig inkopen en een klein beetje vooruit kijken is het mogelijk om lekker en gezond te eten voor minder dan 1 euro per persoon per maaltijd.

In korte praktische hoofdstukken vertelt Hanna hoe je je maaltijden beter kunt plannen, welke ingrediënten zich goed lenen voor je voorraadkast, hoe je soms een beetje vooruitkookt en hoe je daarmee èn geld bespaart èn voedselverspilling kunt voorkomen. Want daar is het allemaal om te doen in 'Vegetarisch voor een prikkie': met bewuster inkopen en koken bespaar je niet alleen veel geld maar draag je ook een klein beetje mee aan een gezonde toekomst van onze planeet.
Culinair
Citrus