Verwilderd

Verwilderd

Rank 225 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 101 Favoriet 6 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een ijzingwekkend spannende standalone-thriller van de meester van de domestic suspense
‘Geweldig. Ik ben jaloers.’ Stephen King
Dertig jaar geleden werd er een kind gevonden in de bossen, een kleine jongen. Hij was volkomen verwilderd en had geen idee wie hij was of hoe hij in de bossen terecht was gekomen. De naamloze jongen werd Wilde gedoopt.
Nu is er weer een kind verdwenen, Naomi Pine, maar niemand is er zeker van of het meisje niet gewoon een soort uit de hand gelopen verstoppertje speelt. Zelfs haar eigen vader lijkt zich niet al te veel zorgen te maken. Maar strafrechtadvocate Hester Crimstein vraagt zich af of er niet iets duisterders aan de hand is. Haar kleinzoon weet te vertellen dat Naomi vreselijk werd gepest op school en naarmate ze steeds meer verhalen van hem hoort, wordt Hester alleen maar bezorgder. Ze belt Wilde, die met zijn militaire achtergrond en grote kennis van veiligheidsnetwerken vast wel weet wat hij moet doen. Maar zelfs Wilde kan Naomi niet -vinden. Als er na vier dagen vertwijfeld zoeken per post een vinger wordt  bezorgd, weet -Wilde dat het vermeende verstoppertje spelen in een geheel nieuwe, verontrustende en -mogelijk gruwelijke fase is beland.
Over Harlan Coben
‘Coben is gewoon een van de allergrootsten aller tijden.’ Gillian Flynn
'Cobens thrillers staan op eenzame hoogte.' Algemeen Dagblad
'Coben is als een ritje in een achtbaan: superieur vermaak. Onderweg uitstappen is zo goed als onmogelijk.' de Volkskrant

Boekerij
17 maart 2020