Vrijaf - Herontdek je levenslust na een seksuele burn-out

Leen Vangeebergen
We klagen massaal over stress en uitputting door werkomstandigheden, maar zien niet in dat de
reden van een burn-out ook dichter op onze huid kan liggen. Want wat als deze niet op je werk,
maar in je bed is ontstaan?
Sexual Growth Inspirator LEEN VANGEEBERGEN is de eerste die het verband durft te leggen
tussen een burn-out en een foute seksualiteitsbeleving. Ze maakte er in 2013 zelf kennis mee en
ontwikkelde een eigenzinnige en succesvolle manier om een seksuele burn-out bij de wortels aan te
pakken.
Seks bezorgt ons enorm veel stress. Voor heel wat vrouwen is het eerder een inspanning dan een
ontspanning met gezondheidsproblemen tot gevolg.
Vaak zijn ze ook afwachtend om iets te ondernemen en het anders te gaan aanpakken. Ze zijn
immers bang om nog vaker te moeten vrijen of hun partner te verliezen.
In haar eerste boek legt LEEN VANGEEBERGEN haarfijn uit hoe het komt dat we stress ervaren
tussen de lakens. Ze geeft ook inzichten, tips en handvaten die helpen om een voedend en
dynamiserend seksleven te installeren waar je de rest van je leven energie uit kan putten.
LEEN VANGEEBERGEN koos na haar burn-out in 2013 om haar leven een andere wending te
geven en vrouwen te inspireren tot een seksualiteit die beter bij hen past. Sinds 2015 geeft ze haar
eigenzinnige kijk op seks en relaties in blog, op social media en nu in een boek.

Is Vrijaf - Herontdek je levenslust na een seksuele burn-out het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Vrijaf - Herontdek je levenslust na een seksuele burn-out