Waar gaan we heen?

De toekomst laat zich moeilijk beschrijven, maar je kunt altijd wel een poging wagen!
Gelukkig is het wel steeds meer een tijd van langetermijndenken en duurzame langetermijndoelen stellen, waardoor het wat makkelijker is om verder vooruit te kijken. Wereldwijd op veel verschillende vlakken zo ver vooruit doelen stellen is uniek in onze geschiedenis. Al is het natuurlijk nog afwachten hoe dit in de praktijk zal uitpakken!
Zullen mensen en de maatschappij eindelijk eens wat volwassener, bewuster en onafhankelijker gaan worden en zich ook zo gedragen of blijven we op dezelfde manier bezig en gaan we nooit echt vooruit?
In een tijd waarin optimisten en pessimisten beiden een beetje gelijk lijken te krijgen op verschillende vlakken probeer ik in dit boek te laten zien op welke vlakken we er gemiddeld gezien mogelijk wel op vooruitgaan en op welke vlakken de mogelijke achteruitgang ligt. Zowel vooruitgang als achteruitgang gaan zoals alles in het leven wel met vallen en opstaan en het gebeurt op zowel persoonlijk vlak als op een breder maatschappelijk vlak!
Waar gaan we heen?: een boek op het gebied van persoonlijke en maatschappelijke ontwikkeling.

Is Waar gaan we heen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar gaan we heen?