Waarom zebra's niet met mes en vork eten

Dus echt niet dat dit boek over zebra’s gaat. Het gaat gewoon over het leven.
Over hoe ellendig, zwaar en k*t het leven soms kan zijn en dat we altijd maar positief moeten zijn.
De boodschap achter dit boek is dat we ons soms ook heel even écht ellendig mogen voelen.

Op confronterende wijze worden in dit boek uiteenlopende thema’s aangesneden zoals onzekerheid, je kop in het zand steken, dat liefde best smerig is, pestgedrag, dat we meer moeten zingen en dat zwart dragen je toch écht niet slanker maakt. Dit alles wordt op een creatieve en beeldende vorm voorzien van lichtelijk sarcastisch commentaar en wordt aangevuld met eigen levensverhalen die af en toe de gevoelige snaar raken.

Alles is relatief.
Alles is onbelangrijk.
Alles is gewoon zoals het is.
Leef zoals alleen jij dat kan.

Is Waarom zebra's niet met mes en vork eten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Waarom zebra's niet met mes en vork eten