Wat ze je moeten vertellen (maar nooit zullen doen)

Wat ze je moeten vertellen (maar nooit zullen doen)

Rank 8661 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Heb jij soms nood aan een goede vriend(in) die een paar jaar ouder is? Om alle vragen op af te vuren die je niet aan je ouders durft te stellen en waar je vrienden het antwoord niet op weten? Iemand die soms hard twijfelde, zich alleen voelde, het moeilijk vond om over problemen te praten. Kortom, een vriend(in) die dingen meemaakte waar jij ook wel eens mee moet dealen en die daar eerlijk over vertelt, zodat jij er je voordeel mee kunt doen. Die naar je luistert en je bullshitvrij advies geeft wanneer je dat nodig hebt. Een Warme William noemen we zo iemand.
Dit boek is een Warme William van papier. Wanneer je het uitgelezen hebt, weet je alles wat je weten moet om meer Warme Williams te vinden, maar dan van vlees en bloed. Het helpt je om hulp te zoeken wanneer je dat nodig hebt. Om te beseffen dat je nooit de enige bent die ergens mee zit. Om vrienden te maken en te houden. En om op jouw beurt een Warme William voor iemand anders te kunnen zijn.
Gezondheid & Psychologie
Houtekiet