Wereldveranderaars

De geschiedenis kent talloze mensen die de wereld hebben veranderd. Maar hoe hebben ze dat gedaan? Hadden ze slechts geluk, of wisten ze hun geluk zelf te maken? Hoe gingen deze wereldveranderaars om met tegenslagen? Hoe wisten ze hun ideeën om te zetten tot werkelijkheid? Hoe gingen ze om met hun volgers? Of met hun vrije tijd? En hoe konden ze het verschil bepalen, wanneer niemand anders dat durfde?
In dit boek gaat Menno J. de Vries in op de persoonlijke ontwikkeling die personen als Napoleon Bonaparte, Dzjengis Khan, Rosa Parks, Che Guevara, Thomas Edison, Clementine Churchill, Christopher Columbus, Jeanne d'Arc, Steve Jobs en vele anderen hebben doorgemaakt. Niet alleen leren we hoe ze zich ontwikkeld hebben, maar ook vooral wat de overeenkomsten tussen hen zijn op dit vlak. En bovenal: wat jij ervan kan leren voor jouw eigen persoonlijke ontwikkeling.
Laat je inspireren door de levensverhalen, en de analyses daarop, van bekende en minder bekende historische figuren. Want zelfs de grootste wereldveranderaar was uiteindelijk gewoon een mens, net als jij.

Is Wereldveranderaars het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wereldveranderaars