Wij hebben Parkinson maar ook een leven!

Mieke De Booser Martine Coppens
Martine C en Mieke D B lijden al enkele jaren aan de ziekte van Parkinson. Plots, onaangekondigd sloop de ziekte in het lichaam van deze twee actieve vrouwen en sindsdien fnuikt en beheerst parkinson hun leven. Wie echter dacht dat Martine en Mieke bij de pakken bleven zitten, heeft het mis. Beide vrouwen sloegen de handen ineen en besloten om deze ziekte een eerlijk en duidelijk gezicht te geven. In 'Wij hebben parkinson', doorbreken ze op moedige wijze hun stilzwijgen over de ziekte die hen trof. Parkinson is immers veel meer dan beven.

Is Wij hebben Parkinson maar ook een leven! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wij hebben Parkinson maar ook een leven!