Zeerozen

In ‘Zeerozen’ neemt Irene Hannon ons mee terug naar het romantische kustplaatsje Hope Harbor, waar twee nieuwe personages de liefde vinden.

Eric Nash keert na een pijnlijk ontslag terug naar het dorp waar hij opgroeide. Daar blijkt het huis van zijn ouders te worden verbouwd tot een bed & breakfast. In plaats van rustig na te denken over zijn carrière, wordt hij constant afgeleid door herrie, chaos – en een knappe vrouwelijke architect. Zij probeert de chagrijnige zoon van haar opdrachtgever zoveel mogelijk te negeren, maar als hij zijn hulp aanbiedt bij een project dat haar persoonlijk raakt, ziet ze hem van een heel andere kant.

‘Zeerozen’ is het tweede deel van de Hope Harbor-serie, en is los te lezen van het eerste deel ‘Cranberryzomer’.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Zeerozen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zeerozen