Zoek het zelf in je

Zoek het zelf in je is een verzameling van 25 geispireerde lezingen gegeven door Sri Vasudeva in de periode van 1995-1996 op verschillende plaatsen in Trinidad (West Indie) Sri Vasudeva is geboren in trinidad en behaalde een graad bouwkunde aan de Universiteit van West-Indie. Zijn spirituele zoektocht leidde hem in 1975 naar India waar hij werd gezegend met diepe yogische ervaringen die uiteindelijk leidden tot innerlijke vrede en eenheid met God. Hij gaf al zijn wereldlijke posities op voor een enkel doel: de mensheid te verheffen om een wereld van vrede, liefde en harmonie te creëren. Zijn leer is universeel en behoort niet tot een of andere godsdienst. Een verlicht meester die ons in alle eenvoud leert het Zelf in onszelf te vinden. Het boek heeft een diep effect vanuit zijn eigen goddelijke ervaring.

Is Zoek het zelf in je het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zoek het zelf in je