Zonden van een minnares

We hebben allemaal wel eens gehoord, of zijn getuige geweest van de klassieke ‘Love Triangle’. Het speelt in veel bekende tv shows als The Vampire Diaries, waar Damon en Stefan vechten om Elena. En we mogen de spannende driehoeksverhouding tussen Bella, Edward en Jacob in The Twilight Saga niet vergeten. Maar deze ingewikkelde relaties zijn niet alleen voor vampiers.

In Zonden van een minnares nemen zevenentwintig auteurs je mee in het leven van een minnares. Wanhoop en eenzaamheid van het bekrompen wereldje waarin haar bestaan zich afspeelt. Wordt ze radeloos? Verlangt ze naar bitterzoete wraak? Is ze geobsedeerd van haar (ex)minnaar? Wordt de affaire hen fataal?

Recensies (6)

Meer recensies

Is Zonden van een minnares het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zonden van een minnares