Buzz

0

Waarom wordt over sommige producten meer gepraat dan over andere? Hoe creëer je een oorverdovende buzz? En waarom gaan sommige YouTube-videos razendsnel de wereld over? Professor Jonah Berger analyseert in BUZZ de sociale hypes en bestudeert hoe producten, ideeën en gedrag schijnbaar vanuit het niets aanslaan en door iedereen overgenomen worden. Hij onderzoekt hoe individuele beslissingen en sociale dynamiek (oftewel: sociale invloed) trends en groepsgedrag genereren. Jonah Berger onthult het geheim van bepaalde producten die meer mond-tot-mondreclame krijgen dan anderen en waarom bepaalde sites of filmpjes online `viral gaan.
Verschenen in
Genre
Gezondheid & Psychologie
Aantal pagina’s
256
Laatste editie
05 juni 2013
Uitgeverij
Spectrum
ISBN
9789000313006

Schrijf een recensie

Registreren Inloggen met Facebook

Topics


Start een topic voor discussies met andere lezers, vragen over boeken of het delen van leuke trivia over boeken of auteurs.

Start een nieuw topic