De krant was koning van journalist en bladendokter Leon de Wollf toont hoe journalisten rekening kunnen houden met hun publiek zónder serieus nieuws te verkleuteren of op te leuken.
Aan de orde komen publiekgerichte journalistiek, leidinggeven aan journalisten, de metamorfose van het mediapubliek, de nieuwe school en de toekomst van de media. De auteur heeft veel ervaring met journalisten, heeft een bureau in marktonderzoek en geeft adviezen aan de media. Hij was redacteur van NRC Handelsblad, Haagse Post en FEM.
Dit boek is een aanrader voor elke journalist en media-geinteresseerde.
Aan de orde komen publiekgerichte journalistiek, leidinggeven aan journalisten, de metamorfose van het mediapubliek, de nieuwe school en de toekomst van de media. De auteur heeft veel ervaring met journalisten, heeft een bureau in marktonderzoek en geeft adviezen aan de media. Hij was redacteur van NRC Handelsblad, Haagse Post en FEM.
Dit boek is een aanrader voor elke journalist en media-geinteresseerde.