Geronimo Stilton Makkelijk Lezen: Held van het veld! (AVI E3)

Geronimo Stilton Makkelijk Lezen: Held van het veld! (AVI E3)

0
Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Geronimo doet niet aan sport. Toch kijkt hij graag
voetbal en gaat dan helemaal uit zijn dak. Vooral
als Jo Kuif door zijn favoriete club wordt opgesteld!
Hij juicht, zingt en schreeuwt erop los. Maar dat
is nog wat anders dan moeten invallen omdat de
sterspeler onvindbaar is. Wat zou er aan de poot
zijn? In ieder geval moet Geronimo eraan geloven
als de tijdelijke spits van FC Windhoos!
Genre
Kind & Jeugd
Aantal pagina’s
128
Laatste editie
17 januari 2019
ISBN
9789085925170
+
Jouw boekenplank Jouw waardering
Jouw recensie   Schrijf een recensie
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 10,95
E-book prijsvergelijker
Advertentie