Overtuigen door uitstraling

0

Of u nu zelfstandig ondernemer bent, manager, bestuurder of gewoonweg overtuigend wilt com­municeren met uw collega’s, dit boek verbetert uw persoonlijke succes. Naast de steekhoudende adviezen van vakspecialist Lida van Doorn wordt door middel van praktijkcases en ervaringen van mensen uit bedrijfsleven en politiek beschreven hoe hun persoonlijke effectiviteit en succes verbeterd werden door bewustwording van hun uiterlijk. Door de duidelijk omschreven systematiek wordt u wegwijs gemaakt in het vormen- en lijnenspel van uw lichaam, de wisselwerking ervan op kleding en accessoires en het effect op uw omgeving en op uw innerlijk. Dit boek gaat niet over mode of hippe trends maar staat boordevol praktische informatie waarbij ook lichaamshouding en beweging aan bod komen. Het is een onmisbaar middel voor iedereen die met de buitenkant zijn innerlijk wil versterken om overtuigender en meer charismatisch over te komen. De aanpak van Lida van Doorn maakt dit een uniek boek. Het zal u inspireren om op een andere manier naar kleding en mensen te kijken.
Lida van Doorn is de autoriteit in Nederland op het gebied van ‘charisma-management’. Ze heeft haar sporen verdiend als docent, couturier en stijladviseur. Naast vormgever, trainer en inspirator is Lida directeur van haar eigen adviesbureau. Haar passie is het versterken van de authenticiteit van mensen. Hen bewust te maken van de impact van hun uitstraling en deze in harmonie te brengen met hun persoonlijkheid en boodschap. Prestaties worden optimaal als uiterlijk en innerlijk met elkaar in balans zijn. Vele organisaties en individuen zowel uit de zakelijke wereld als uit de politiek zijn door haar observatietalent en analytisch vermogen bewezen succesvoller geworden.
In de media
Het imagoprobleem van een politicus
EénVandaag (25 april)
‘…Ella Vogelaar dient zich meer bewust te
worden van haar totaalbeeld…’
Gesleutel aan imago is niet zonder risico’s
Trouw (19 april)
Angela Merkel, Nicolas Sarkozy en Sylvio Berlusconi: allemaal sleutelen ze zorgvuldig aan hun uiterlijk. Als ze maar dicht bij zichzelf blijven, waarschuwt imago-deskundige Lida van Doorn: ‘Bij non-verbale communicatie gaat het om echtheid…’
Verschenen in
Genre
Gezondheid & Psychologie
Aantal pagina’s
127
Laatste editie
06 februari 2009
Uitgeverij
Scriptum
ISBN
9789055946143
Advertentie

Schrijf een recensie

Registreren Inloggen met Facebook

Topics


Start een topic voor discussies met andere lezers, vragen over boeken of het delen van leuke trivia over boeken of auteurs.

Start een nieuw topic