De Regels Van Drie

109516 03 februari 2023
Ik vind dit boek leuk, want er zitten veel gedachtes achter de gebeurtenissen. Je kan je in dit boek heel goed inleven in de personages, want ik kon mij bij de hoofdpersoon heel goed inleven omdat hij heel veel gedachtes heeft bij zijn opa.

Dit boek gaat over dat een familie op bezoek gaat bij hun opa (Opi Kas) in IJsland, dat is al een hele reis, maar ook ander eten en cultuur. Opi Kas is heel oud en kan daarom niet meer goed voor zichzelf zorgen. De familie wil dat Opi Kas meegaat naar Nederland, maar dat wil Opi Kas natuurlijk niet. Opi Kas maakt een plan om met Twan de bergen in te gaan. Twan twijfelt heel erg of hij Opi Kas gaan helpen of niet. Toen werd ik natuurlijk heel nieuwsgierig, maar hoe het afloopt ga ik natuurlijk niet zeggen.