Weer een heerlijk boek in deze serie!

A van Steeg 03 december 2019
Debra Eliza Mane heeft eindelijk weer een verhaal uitgebracht in de Twin Bridges reeks. Vanaf de eerste bladzijden zit je weer in het verhaal en waan je je op de ranch. Wat heerlijk om weer even terug te keren in deze serie!

Dit keer maken we kennis met Becky Morgan. Een meisje dat het niet makkelijk heeft gehad in haar leven en voornamelijk op straat leeft. Wanneer ze in Twin Bridges terechtkomt, ontmoet ze Nathan Brooks, een knappe rancher, waar ze wilde verhalen over heeft gehoord. Ze kent namelijk Lucy-Jane die verteld heeft dat deze knappe bink elke dame die hij ziet, het bed in kan praten. Wat ze echter niet weet is, dat ze Nathan verwart met Jacob. Gelukkig vangt Candice, de eigenaresse van de Wagon Wheel, Becky goed op en de twee bouwen een fijne relatie op.
De twee komen elkaar al snel weer tegen en de liefde laat zich niet weerhouden. De twee raken op slag verliefd en Becky kan haar geluk niet op. Zal ze eindelijk haar leven op de rails krijgen?

Naast Becky en Nathan ontmoeten we natuurlijk ook de personages uit de vorige boeken. Leuk om te lezen hoe de relaties zich verder ontwikkelen en ook de kinderen groeien in het verhaal.

Het hart van een cowboy stopt voor mijn gevoel helaas midden in het verhaal. Jammer want het was net een mooi deel in het verhaal. Anderzijds weet ik nu wel dat de reeks nog niet klaar is en ik kan uitkijken naar het volgende deel.

Debra Eliza Mane heeft een zeer vlotte schrijfstijl waarbij ik me steeds weer op de ranch waan. Het voelt zo lekker aan om deze serie te lezen. Een groot voordeel is dat je zo weer in het verhaal zit zodra er een nieuw verhaal in deze reeks uitkomt. Ik heb wederom genoten van onder andere de personages Jacob, June, Ian, Candice, Duke en Abby.

Het hart van een cowboy is een heerlijke feelgood die ik niet weg kon leggen. Het verhaal leeft en de schrijfstijl is vlot met een vleugje humor. Ik ben blij dat Debra Eliza Mane nog niet klaar is met de reeks. Ik kijk uit naar het volgende deel!

Gelezen voor het blog In de boekenkast

Meer recensies van A van Steeg