Debutantenbal

Aad le Febre 23 september 2019
Uitgegeven en, aan wie geïnteresseerd was, "uitgedeeld" door Hebban via de website van deze lezers community. Dit n.a.v. de schrijfwedstrijd 2019.
5 Verhalen van zeer verschillende origine. Geschreven door 5 debutanten die hier zorgen voor een bont palet van stijlen en invalshoeken, als ware het verschillende kleuren, uitgestrooid over 26 pagina's.
Wij, de lezers, worden getrakteerd op het beklimmen van de Mount Everest vanuit een bijzondere drijfveer. We maken een klein familiedrama van een vader en zoon mee. Aansluitend zijn we getuige van een dramatisch verlopende talentenjacht en nemen we als toeschouwer deel aan het fantasy examen "het creëren van een mens in balans" door een leerling schepper.
De ontroerende afsluiter is een verhaal over een uitdagend begin van iets nieuws hetgeen tegelijk een intense kreet over innerlijke pijn en verdriet omcirkelt.
Met plezier gelezen want: het is voor elk wat wils.

Meer recensies van Aad le Febre