Een heerlijk boek!

Akke Froukje 29 september 2019
Met Tessa haar liefdesleven gaat het niet zo goed. Haar vriendinnen Belle en Suze vinden het een goed idee als Tessa zich op zou geven voor een flirtcursus. Tessa ziet dit zelf niet zo zitten, maar is toch ook wel nieuwsgierig. Na haar eerste cursusavond ontmoet ze de knappe, vriendelijke, intelligente Josh. Na een kort gesprek krijgt ze zijn visitekaartje en hij hoopt dat ze hem een keer zal bellen. Dit bellen is niet nodig, want een week later, als Tessa met haar vriendinnen bij de Bijenkorf is, ziet ze Josh lopen. Ze regelt direct een afspraak met hem en daarna volgen er meer.
Maar is Josh wel de persoon die hij lijkt te zijn?

Dit boek heeft een flinke dosis humor en romantiek. Echt een heerlijk boek om te lezen met een leuke twist in het verhaal. Het verhaal is vlot geschreven en daardoor wil je als lezer maar blijven lezen! Ik geef het boek daarom vier sterren.

Meer recensies van Akke Froukje