Mijn recensie

Alex Beggia 13 november 2019
Ik heb dit boek aangeraden gekregen op mijn aan vraag naar een spannend of humoristich boek. Ik kan zeker zeggen dat dit boek een spannende en mooie verhaallijn heeft. Dus dit boek dat mij voorgebracht werd viel toch wel in mijn smaak al had ik het zelf niet gedacht. De beschrijving van het boek dat de boekentipper mij gaf klopte ook volledig.

Ik vond het een zeer mooi boek een voordeel aan het boek is dat het niet irritant lezen is het is tof om te lezen je geraakt het niet beu en wilt alleen maar verder lezen om te weten als ze er ooit nog zullen ooit geraken ja of nee. Om eerlijk te zijn heb ik niet echt iets slecht te zeggen over dit boek het was echt leuk en vooral heel spannend om te lezen, het boek is ook niet lang wat super is! Maar ik heb wel de indruk dat er een beetje ruimte is gelaten voor misschien een vervolg.

Mijn leessmaak blijft absoluut hetzelfde na het lezen van dit boek alleen zou ik na dit boek ook wel eens een actiethriller boek willen lezen ik denk dat ik zo een soort boeken ook wel leuk zou vinden om te lezen en natuurlijk ook humoristische boeken.

Zo dit was mijn recensie over dit boek en het boek raad ik zeker aan en zeker voor kinderen 14-18 jaar.
Alex Beggia