heerlijke feelgood

Alexs Books and Socks 17 november 2019
Jongens, die cover!!! Heerlijk!
Ik ben absoluut zo een grote kerst fan. De eerste kriebels verschijnen in augustus en ook rond die tijd kijk ik meestal voor de eerste keer naar de beste kerstfilm ever, White Christmas.

Dus een boek met zo een titel en zo een cover moest ik gewoon lezen. Excitement level sky high, echt! Ik vertel er ook even bij dat ik nog nooit van de auteur had gehoord en dus nog nooit een boek van haar gelezen had.

Dit boek is zo ongelooflijk grappig, ik heb meermaals oprecht luidop moeten lachen en zelf één keertje moest ik het boek even opzij leggen omdat ik niet door mijn lachbui kwam. (Tranen waren er ook naar het einde toe.)

‘Ze zijn niet monsterlijk,’ repliceer ik, ‘ze zijn avant-garde. En ik kan ze niet terugsturen, want ze zijn ethisch verantwoord.’ - Becky / Christmas Shopaholic (Sophie Kinsella)

Wat een zalig personage is Becky. Zo heerlijk chaotisch, die humor, altijd een antwoord klaar, flapuit,... ik kan me zo vinden in dit personage. Zalig. Heerlijk cliché dit boek met momenten maar het stoort absoluut niet.

Een absolute aanrader als je een super humoristische, romantische, gevoelige, puur ontspannende lees zoekt die past bij deze tijd van het jaar. Heerlijk boek dat ik meermaals lachend las en waarvan ik het best jammer vond dat hij uit was. 4/5

Meer recensies van Alexs Books and Socks