De Paarse Engel

De paarse Engel is een goed doordacht verhaal en super spannend en is het vervolg op de Saraceense Samenzwering.(welke ik overigens niet gelezen maar nu wel op mijn NTRlijstje komt)

Het verhaal begint bij Jim die in een safehouse zit en daarna maken we kennis met Jorge Herreira die op spectaculaire wijze weet te ontsnappen uit Quentin Staatsgevangenis en Jim word opgeroepen door North voor een nieuwe zaak.
In de Paarse Engel word zowel het verhaal van Jim verteld als van Jorge, deze twee verhaallijnen komen tot een bloedstollend verhaal die mij menig uurtje lees plezier en amusement heeft gebracht. Het verhaal leest namelijk erg makkelijk en heeft een hoge amusementswaarde maar is ook spannend en origineel en last but not least het brengt ons naar Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden en daar heeft de schrijver dankbaar gebruik van gemaakt. Hij heeft zijn fantasie goed gebruikt en een prachtige thriller geschreven. Ik was aangenaam verrast en dankbaar dat ik mee mocht doen met HebbanBuzz.

Meer recensies van Anita de Groot