Licht Camera en Liefde

Anita de Groot 07 juni 2019
Dit is het eerste deel van een teleurstellende serie, waarbij ik Cover en achterflap omarmde en het gevoel had dat wil ik lezen werd ik in de eerste 50 bladzijdes zo teleurgesteld dat ik me al meer begon te ergeren. Ergeren aan Hope die alles als een film behandelde en heel graag 16 wil zijn en heel erg beroemd. Het droomleven, het leven als in een film het kon mij niet boeien, terwijl de bladzijdes de paginaopmaak zo gaaf zijn net zoals de appjes de horoscoop. Je zou denken het word leuk maar helaas niet, ik heb het boek uitgelezen dat dan wel maar niet met plezier.

Laat 1 ding duidelijk zijn het boek is echt wel de moeite waard want dochterlief heeft het schaterend gelezen en die is 16 en die vond het wel leuk maar die valt dus wel in de doelgroep en heeft er dus geen moeite mee! Ik had me er meer van voorgesteld en bleek bedrogen.Mijn dochter begon eraan van dat word 10 bladzijdes lezen en zij had het eerder uit als dat ik had en dat zegt wel veel voor iemand die niet veel leest(zij geeft het dan ook 4 sterren)

Ik sta al wat verder in het leven, Hope's dromen zijn zeker niet mijn dromen en ik ben te nuchter om in het verhaal mee te gaan maar daarentegen heb ik wel genoten van de Cover en de paginaopmaak lekker speels en betoverend, maar hier houd het sprookje voor mij wel op!

Meer recensies van Anita de Groot