Tussendoortje

'Vlaamse auteurs ... misschien moet ik ze toch wat meer de kans geven.' ... aldus met die leuze ben ik met de eerste thriller van Vandermeeren naar huis gekeerd na een zoektochtje in de bib.
Het boek op zich leest vlotjes, korte hoofdstukken, schrijfwijze die duidelijk en to-the-point is, niet teveel personages, maar toch ... er mist een pak suspense, plottwists. De afwijking in de hersenen die het hoofdpersonage heeft opgelopen ... zeer interessant gegeven die er wel wat spanning in brengt, maar toch ... bleef ik een beetje op m'n honger zitten. 'Als alles duister wordt' was een leuk tussendoortje, niet slecht, maar ook niet goed ... en toch moet ik toegeven dat ik nieuwsgierig ben naar één van haar latere werken.

Meer recensies van Ann Janssens (de cover madam)