Met Thriller heeft Suzanne Hazenberg na Obstructie en Eet haar derde boek geschreven.
En wat is deze thriller, die ook nog eens thriller als titel heeft een geweldig goed boek geworden!
Met veel humor beschrijft ze de verwikkelingen van Ymke en haar gezin, waarin de spanning en emotie nogal eens flink oploopt!
Vooral als ze na het opruimen een tas tegenkomt met lugubere inhoud. Als hierna ook nog een vermissing en moord plaatsvindt, is het de grote vraag : wie zit hier achter, iemand binnen het gezin, de familie of vriendenkring? Ondertussen probeert Ymke ook nog een boek te schrijven en is ze dialoogschrijver voor een soapserie.

Een heerlijk vlot geschreven boek die je in één ruk uit wilt/zult lezen en waarvan het daarna jammer is dat 't voorbij is. Ik heb er ontzettend van genoten en kijk nu al uit naar weer een nieuwe Hazenberg! In de tussentijd ga ik binnenkort eens haar eerste boek lezen.

Meer recensies van Anne-Jan de Jong