Topboek!

Annelies1993 20 september 2019
Wauw wat een boek! Dit verhaal laat je niet los!

Het verhaal:

Ben en Pauline zijn 15 jaar samen, samen hebben ze een zoontje. Tot op een dag Ben zegt dat hij wil scheiden. Pauline heeft het heel moeilijk om dit te accepteren. Doorheen het verhaal probeert ze Ben los te laten. Op een gegeven moment gaat ze naar een psychiater die haar helpt bij het verwerkingsproces. Ook de relatie tussen Pauline en haar ouders gaat moeizaam. Doorheen het boek merk je dat deze relatie stilaan terug betert. Er zijn een paar dingen gebeurt in het verleden die opheldering nodig hebben. Pauline hoopt nog steeds dat Ben bij haar terug komt. Zal hen dit lukken?

Mijn mening
Het boek is leuk geschreven! De korte hoofdstukken lezen makkelijk weg en de schrijfstijl leest heel vlot. Dit is een boek wat mij van het eerste moment enorm aangreep! Je wilt heel graag weten hoe het afloopt tussen Pauline en Ben waardoor je blijft doorlezen. Er zijn een paar onthullingen die het boek ook spannend houden. Voor mijn gevoel een echte pageturner!