Heerlijk voor Tim Burton / Nightmare Before Christmas fans

Annemieke de Jong 18 oktober 2019
Soms kan je niet anders dan ergens van houden! En een voorbeeld van zoiets is Disney's & Tim Burton's A Nightmare Before Christmas. Ik ben de tel inmiddels kwijt, zo vaak heb ik de film gezien. Tja en dus kon ik niet anders dan enthousiast zijn bij het ontdekken van deze Manga/ Graphic Novel. En hoe prachtig was dat!

Voor liefhebbers van A Nightmare Before Chirstmas deze Manga/ Graphic Novel is fantastisch. Het is het derde deel in een serie over Jack's spookhond Zero. Als Jack hem kwijt is, is hij erg verdrietig en ongerust. Hij moet hem vinden. En dus gaat hij op pad om Zero te vinden en te ontdekken wat er op de noordpool aan de gang is.

Een veelbelovende Manga/ Graphic Novel die ervoor zorgt dat je liefde voor de oh zo bekende karakters zal groeien. Prachtige illustraties, geheel in de stijl die je zou verwachten. En er is eigenlijk maar een teleurstellend puntje en dat is dat het bij dit verhaal ontbreekt aan een echt einde. En dus zit er niets anders op dan te wachten op het volgende deel zodat je kunt ontdekken hoe dit af gaat lopen. Laten we hopen dat de makers ons hier niet al te lang op zullen laten wachten.

Meer recensies van Annemieke de Jong