Rollercoaster

Letterfretter 22 juli 2019
Voor mij is dit boek 2,5-3* waard. Ik vond het vlot lezen, je gaat er zo doorheen. Er zijn heel wat puzzelstukken die bij elkaar moeten komen aan het eind en dat doen ze ook wel. Ver verleden, de moord op Jovanny's lief, heden vormen dan een eenheid. Maar voor mij geen echte thriller, meer een feelgood/coming of age verhaal waarin zoveel gebeurd met alle personages dat het als een rollercoaster voelt. Wat mij stoorde is dat er bij de conversaties tussen 2 personen in elke zin de naam van die persoon werd herhaald: Ja, Jovanny. Zeker, Elsa. Gaat het, Jovanny? Ja, Elsa. Enzoverder gedurende het volledige gesprek. Als je weet wie er tegen elkaar praat, dan is dat na die eerste zin echt niet meer nodig.

Meer recensies van Letterfretter