Remi 2.0 & zijn queeste, leest als een spannende film!

Annette Overvoorde 18 oktober 2019
Black-Out, Remi 2.0 is het vervolg op Upgrade. Rémi probeert nog steeds antwoorden te vinden op zijn vragen, terwijl hij tegelijkertijd op zoek gaat naar zijn verdwenen vriend. Hij vertrouwt niemand meer. Maar dan komt er hulp uit onverwachte hoek.

Met behulp van de nieuwste uitvindingen in het Creodroom komt hij steeds dichter bij de waarheid over zichzelf. Hij slaagt erin een spoor van zijn vriend te vinden. Maar dan staat zijn wereld opnieuw helemaal stil.

Het futurisme en de superleuke technische snufjes zijn mooie elementen

De cover is supermooi en past goed bij het verhaal met zijn technische hoogstandjes. In dit 2e boek over Remi gaat het avontuur verder. De zoektocht naar de vragen.

Remi woont nu in de bijzondere wereld van het Creodroom. Samen met Emma gaat hij op zoek naar zijn vriend. Waar is hij toch gebleven? Naast deze zoektocht is ook Emma op zoek, naar iets wat haar kan helpen. Iets uit het verleden houdt haar nog steeds bezig. Tenslotte probeert Remi nog steeds de antwoorden te vinden, op zijn vragen uit deel 1. Hij komt steeds dichter bij de waarheid, maar hij moet ook oppassen.

Remi en zijn queeste

In een heerlijk spannende en filmische schrijfstijl neemt auteur Lara Reims de lezer opnieuw mee, in de boeiende nieuwe leefplek van Remi: het Creodroom. Vol nieuwe technische hoogstandjes. Remi is een onderzoekende en leergierige Young Adult. Zijn zoektocht naar antwoorden is eindeloos. Door niets laat hij zich weerhouden om te zoeken naar vriend en naar de waarheid. Daarnaast brengt zijn queeste hem in zeer spannende situaties. En dat is prachtig om te lezen!

Waardering: 5 sterren

Sommige mensen leren schrijven en sommigen komen zo uit de wieg. Dit laatste geldt zeker voor Lara Reims. Ik ben groot ben van haar schrijfsels, haar boeken zijn prachtig mooi en ik kijk dan ook zeer uit naar deel 3!

Hartelijke groeten, Annette Overvoorde
Birdy's Boeken, https://birdysboeken.blogspot.com/2019/10/lara-reims-black-out.html

Meer recensies van Annette Overvoorde