Prachtig eerste deel van gouden duo Tara en Diego

Kijk eens wat een prachtige cover..witte stranden, hangmat..blauwe zee. Het lijkt helemaal chill, en zonder zorgen te zijn. Maar niets is natuurlijk wat het lijkt in een thriller..zo ook in deze. En het viel geheel niet tegen. Eerder las ik "Paradijsvogels "

De elementen:

De cover ziet er vrolijk uit, met mooie blauwe zee en een heerlijk strand. Het geluk blinkt naar je toe. De titel is kort en krachtig, en doet neigen naar een heerlijk vrolijk verhaal. In vlotte en heerlijke zinnen wordt er een mooi verhaal en zeker spannend verhaal neergezet. Wat goed is voor uren leesplezier. De spanning wordt goed vastgehouden. Het verhaal perspectief is 3e persoon, en er is ook een gedeelte in de ik-vorm. Vanuit een ander persoon.

{ "Wat een puinhoop was dit. Ze had zich de twee weken op Aruba anders voorgesteld. Het enige lichtpuntje vandaag was de mail van Diego."}

Mijn mening over het boek:

Paradijsvogels was mijn eerste "kennismaking" met deze auteur, en is een bijzonder spannend boek. Wat begint als een soort snoepreisje voor PR voor de krant, eindigt in een waar drama voor Tara. De spanning wordt goed opgebouwd, naar een supermooi plot. Niets is wat het lijkt op het eiland Aruba. Het is een eiland vol geheimen, mysteries en complotten. Zelfs de vriendin houdt dingen verborgen. De stoere Tara houd haar hoofd goed recht en lost het samen met Diego helemaal op. En dat is prachtig om te lezen.

Superleuk spannend boek, echt genoten... en het was even wachten, maar deel 2 over dit gouden duo ligt nu in de winkel. De recensie vind je elders op dit blog.

Gewaardeerd op 5 sterren!

Meer recensies van Annette Overvoorde