Heftig maar spannend

Anouk 17 februari 2020
Wat zou jij doen als je als rat in de val zal zitten? Dat hadden de leerlingen op Opportunity High School. Na de jaar openings speech van de directeur konden de leerlingen de aula niet meer uit, De deuren waren vast gezet. De studenten raakten in paniek maar werden stil van een schot. Een schutter die de leerlingen allemaal goed kennen en geen genade kent.

Tijdens het boek volg je de leerlingen Claire, Tomás, Autumn en Sylv. Ze zitten allemaal op deze school en hebben een relatie met de schutter. Je leest niet alleen over het heden maar ook over gebeurtenissen uit het verleden, hierdoor leer je de leerlingen goed kennen.

Ik vond het boek erg spannend om te lezen en natuurlijk ook indrukwekkend, hoe kan zoiets nou toch gebeuren? Ik heb een paar keer moeten slikken en de tranen stonden in mijn ogen. Een pageturner die iedereen moet lezen!

Meer recensies van Anouk