Een spannende YA

Anouk 04 juli 2019
Ik zag het boek in de Vakantiebieb staan en het verhaal sprak mij erg aan. Ik ben lekker in de tuin gaan zitten en je raadt het al, het boek in 1x keer uitgelezen. Het boek is niet moeilijk om te lezen en dus leest het vlot weg. Ook is het nog een spannend verhaal waarbij verschillende 'sirieuze' problemen aan bod komen. Het is aan te raden voor de jeugd maar ook voor volwassenen.

Het verhaal gaat over 3 vrienden (Daniel, Quin en Sofia) die zich opgeven voor een fright night. De fright night bestaat uit allemaal zones waarbij je ergste nachtmerries tot leven komen, en dit gebeurd zeker. De acteurs van de fright night zullen er alles aan doen om het de engste nacht van je leven te maken, maar iedereen moet zich wel aan de regels houden, toch?

Daniel en Quin zijn al jaren beste vrienden, Daniel woont bij Quin. Ze hebben een sterke vriendschap maar weten zij wel alles van elkaar? Sofia is sinds dit schooljaar bij Quin en Daniel in de klas gekomen. En ze vindt Daniel een erg leuke jongen, maar kent ze hem wel echt? Daar komt ze achter tijdens Fright Night. Zoals het boek al zegt 1 van de vrienden zal het niet overleven maar ook een ander persoon is de moordenaar. Wie is de moordenaar en wordt hij/zij gepakt?

Het boek had verassende wendingen waardoor ik verder bleef lezen. Het is duidelijk en realistisch geschreven. Ik raad het dus zeker aan!

Meer recensies van Anouk