Dit boek was geweldig! de wereld die Marie Lu heeft gecreëerd is fenomenaal. de neurolink is een virtuele extra layer van de wereld hoe je hem kent. het voelt bijna echt. alles is zo kleurijk is bijna magisch, ook al is alles technologie. het bied mensen in het verhaal zoveel kansen ( het vertalen en anderen hun gevoelens vind ik echt vet). alleen is er hier een duister kantje. het vervolgt bijna direct op het vorige boek en ik zat er meteen terug in.

De personages zijn zeer goed uitgevoerd. zero is heel mysterieus tot op het einde en ik had letterlijk geen idee wat met hem ging gebeuren. ook zo veel plottwisten overal en het blijft spannend. de nieuwe personages maken ook meteen veel evolutie mee. denk hierbij aan Jax, een meisje dat echt heel stoer overkomt. zij is wel een van mijn favorieten. het team van de Pheonix Riders is closer dan nooit tevoren. het is echt een hecht groepje geworden + tremaine die ze eerst een beetje wantrouwden nu ook een vriend is.
Dan nog Emika en Hideo. ik shipte hen nog steeds in het begin van het verhaal. ze voelen zich op hun gemak bij elkaar en de spanningen in het begin maar toch verlangen is mooi om te lezen. ze ondergaan ook een hevige evolutie. Zero speelt met hun brein en verleden en de breken en toch staan ze terug op. fantastisch.

ik raad het zeker aan. het was een achtbaan om dit te lezen. ik had het zelfs al in 2 dagen uit. Marie Lu mag van mij nog heel veel boeken schrijven.

Reacties op: Wou dat het echt was

Wildcard - Marie Lu
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 11,99