Toen ik had boek uit had dacht ik alleen maar kan ik deel 3 niet gelijk lezen. Heel erg benieuwd hoe de serie gaat eindigen. Wat een spannend boek weer, ik heb met plezier en spanning zitten lezen. J.D Barker super gedaan!

Het Sam Porter verhaal gaat verder als zij een meisjes lichaam vinden in het ijs, komen zij tot allemaal vreemde ontdekkingen. Sam Porter en zijn team onderzoeken dit. Maar Porter zit met zijn hoofd heel ergens anders: Bishop, de moordenaar van het vierde aapje. De moordenaar die Porter heeft laten lopen... Het was ZIJN zaak maar nu gaat de fbi hiermee verder. Porter kan het niet van zich af zetten en gaat opzoek naar nog meer aanwijzingen. Hij gaat het verleden bekijken van Bishop en dus opzoek naar zijn moeder...

Tijdens zijn zoektocht worden er steeds meer meisjes vermist en worden op een aparte manier gevonden. Porter ontmoet ondertussen een advocate Sarah zij gaan naar de plek waar het begonnen is. Maar niks is wat het lijkt.

Het boek vond ik fijn opgebouwd. Korte hoofdstukken die duidelijk waren beschreven. Verder is het een makkelijk boek vol spanning. Ik heb genoten en kan niet wachten tot deel 3!

Reacties op: Ik kan niet wachten op deel 3!

Het vijfde meisje - J.D. Barker
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,99 Bestel het e-book € 11,99